Subject: FW: Elektriprojekti kooskõlastamine riigitee nr 6 maaüksuse piires ja tee kaitsevööndis
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Jun 2025 13:38:25 +0300

Tere

Palun suunata minule täitmiseks.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Maaten, Kaupo <[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 17, 2025 12:16 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Elektriprojekti kooskõlastamine riigitee nr 6 maaüksuse
piires ja tee kaitsevööndis

Tere.

Tegin projekti muudatuse. Saadan uuesti kooskõlastamiseks muutunud
lahenduse failid.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kaupo Maaten

Vanemprojekteerija Viljandis

Tomuski tee 2, 71067 Mustivere küla Viljandi vald

Mob. +372 512 7053

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Sent: neljapäev, 29. mai 2025 10:45
To: Maaten, Kaupo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Elektriprojekti kooskõlastamine riigitee nr 6 maaüksuse
piires ja tee kaitsevööndis

Tere

Teega rööpseid tehnovõrke võib teemaale kavandada ainult tee toimimise
vajadusest (sh. teede laiendamine, kraavide rajamine/puhastamine,
liikluskorraldusvahendite paigaldamine, teemaa hooldamine jne) üle jääva
vaba teemaa olemasolul. Mitte kavandada uute tehnovõrkude paigaldamist
maantee muldkehasse ja rajatistesse piki teed.

Ühtlasi märgime, et maaomandi vaates tuleb riiki käsitleda võrdselt kõigi
teiste maaomanikega ning ühegi teise maaomaniku huve ei tohi ilma
põhjendatud ja kaalutletud vajaduseta eelistada riigi huvidele. Sealhulgas
ka tehnovõrkude trasside ja tehnorajatiste asukohtade määramisel.

Tulenevalt eelnevast ei saa Transpordiamet lubada kaabli kavandamist
riigitee nr 6 Valga-Uulu tee serva/muldesse.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Maaten, Kaupo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 23, 2025 2:28 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Elektriprojekti kooskõlastamine riigitee nr 6 maaüksuse
piires ja tee kaitsevööndis

Tere.

Peahoone tee 2 kinnistu omanik nõuab servituudilepingu sõlmimiseks üle
mõistuse suurt kompensatsiooni ja pean seda kinnistut vältima.

Kas maakaabli võiks paigaldada kinnise läbindamisega 6 Valga-Uulu tee
serva (vt lisatud asendiplaani)?

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kaupo Maaten

Vanemprojekteerija Viljandis

Tomuski tee 2, 71067 Mustivere küla Viljandi vald

Mob. +372 512 7053

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 25. aprill 2025 08:50
To: Maaten, Kaupo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Elektriprojekti kooskõlastamine riigitee nr 6 maaüksuse piires ja
tee kaitsevööndis

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Elektriprojekti kooskõlastamine riigitee nr 6 maaüksuse piires
ja tee kaitsevööndis

Registreerimise kuupäev: 25.04.2025

Registreerimise number: 7.1-2/25/3782-4.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee/>